Semester

Jag har varit på semester...
.....hos Grabben!
Vi började med att nosa på varandra. Det var lite svårt
att bestämma vem som var starkast.
Jag nöp till honom några gånger så jag tror
att han förstod.....
Vi fixade det riktigt bra så länge inte min husse var
med i leken.
Vi åkte på utflykt och gick i Skuleskogen.
Skönt att vila för husse.
Vi åkte också till Bönhamn men jag hittade inga bönor.
Vi blev törstiga så min matte tyckte att vi kunde dricka
lite i hamnen. Grabben la sig ner direkt.
Sen klagades det på blöt hund i bilen!
Jodå, vi var sams och åkte i samma bil!
Vi gjorde också en utflykt till Bursjön.
Nu är det väl dags att göra en annan till Italien
kan jag tycka!
Det var skönt att komma hem och sova.
Borta bra men hemma bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0