Här kommer mera 2012

 

 
Min lillmatte spelar fotboll och då brukar jag följa med.
Jag spelar inte fotboll men jag går en promenad med matte.
Min matte fattade ingenting när jag drog och försökte få henne att förstå att nu var svampen redan klar.
 
 
Murkler heter de visst och kommer på våren.
Så än får jag vänta lite tills "hitta kantarell" kommandot kommer.
 
 
Jag får ju inte vara på bordet men.....
 
 
.....jag har fått span på en ostbit. Ska jag våga?  
 
 
Liljekonvaljer blir en bra försoningspresent! Lite pinsamt med blommor. Matte var nöjd!
 
 
Så här kan det gå om man har otur!
Skojar bara!
 
 
Undrar om brorsan kommer snart?

 
Japp, lite dypölsbad är toppen!
 

En dag kom fotografen!
 
 
Är jag snygg?
 
 
Vem orkar stå hela tiden?
 
 
Det är för varmt!
 
 
Jo, jag är söt!
 
 
Kan jag inte bada i havet får det bli i badbaljan! Ja, jag har grävt i trädgården.
 
 
Skönt att njuta lite sol på bryggan!
 
 
Efter allt badande fick jag våteksem. Spruta hos veterinären och sen knockad!
 
 
Det ser inte bra ut! Det tog nästan 1 månad att bli frisk, för inte tala om att få ut pälsen!
 
 
Nu har svamparna kommit! Riktigt kul!
Jag råkade trampa i ett jordgetingbo vid ett tillfälle och det gjorde ont.
 
 
Skönt med en stunds tidningsläsning på morgonen! Man måste ju hänga med.
 
 
Vi har fått husbil! Riktigt mysigt med hela familjen samlad.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0