Min resume´ över 2012

 
 
Jag börjar faktiskt med att visa bilder från min 2-års dag.
Jag fattar inte varför de ska sätta eldslågor i maten men det verkar vara något människor gör
när de fyller år.
 
 
Jag fick i alla fall till slut äta upp godsakerna. 
 
 
Sen hände något tråkigt, min gammelmatte bara var borta en dag.
Jag letade överallt men kunde inte hitta henne.
Min familj blev så annorlunda och då var det lika bra att börja sitta i mattes knä. 
 
 
Jag började också att sova i mattes säng. Hon tyckte nog att det var mysigt för jag fick ligga kvar.
Nu har det blivit en vana, men matte brukar puttas, så jag ligger i korgen när det blir för
bökigt och varmt.
 
 
Ska matte vara i soffan så ska jag också det!
 
 
Jag fick följa med in till den stora staden.
Husen var tydligen fina men vem vill titta på dem när man kan lukta efter nya brudar?
 
 
Så blev det vinter och och snö. här sitter jag och väntar på min husse.
 
 
Nej jag sitter hellre här och väntar.....
 
 
Efter vinter kommer vår och vinterkostymen ska bort.
 
 
Då är det mycket roligare att simma! Jag fortsätter att plaska omkring och ha kul.
 
 
När jag blir trött brukar jag ligga vid dörren på skorna. Inte så bekvämt men jag har koll!
 
 
Eller så hänger jag i fönstret. 

 
Jag har fått en lillebror. Han heter Knutte. Han bor hos min pappa.
 
 
Jag måste fostra honom och det är kul.
 
 
Men man blir lite trött!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0