....och ännu lite till från år 2012

 
En del tycker att det är kul att spöka ut mig till Dr Razzo.
 
 
Men jag vet att vissa inte kunde sova i husbilen för att det blåste och jag måste spy!
 
 
Det blir mycket fotboll och ibland är det kallt och lite tråkigt.
 
 
Gott med lite fika så man blir pigg!
 
 
Tiden går fort när man har roligt!
Födelsedagstårta men den här gången har matte fattat att jag inte gillar eldslågor.
Nu sitter det 3 korvbitar som talar om jag faktiskt har fyllt 3 år. En man i sina bästa år!
 

Då var det snö igen och overallen på!


Kul att försöka ta Hanna´s mössa.
 

Det här går bra!
 
 
Jag klarar det!
 
 
När jag inte tar Hanna´s mössa tar jag husses pyjamas.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0