En del har hänt sen sist

Hej alla mina trogna fans!
Jag har varit osynlig ganska länge nu men jag lever. Här har hänt en hel del.
Jag är numera en berest hund. Har eget pass! Åkt runt i Europa några gånger.
Kul att komma till nya platser och nya dofter.
Men det största som hänt är att jag har fått en lillebror. Kul?
För det mesta men i början var han bara för mycket.
Nu lite bilder!
 
 
Här står vi i Lübeck.
 
 
Så kom dagen då min matte ville prata allvar med mig. Jag skulle bli storebror.
 
 
Här kommer han, Lord Nelsons Serra San Bruno, COSMOS.
 
 
Lite läskig är han.
 
 
Ok då, lite mysig.
 
 
Han växer rätt fort.
 
 
Och busig är han, titta bara....
 
 
....mattes blomma...
 
 
...så han får hålla på.
 
 
Nu är han i min badbalja också...
 
 
Cosmos har också fått pass, så nu åker han med i husbilen. 
 
 
Skönt med lite svalka! Vattnet kommer från alptoppar och smakar mums.
 
 
Det var ju bara ett måste att åka till vårt riktiga ursprung. Jag sitter som alltid fint men den lille.....
 
 
Helt plötsligt stod en ko på trottoaren, här ska skällas! Den kan ju vara riktigt farlig med sina horn.
 
 
Typisk! Jag fattade inte att det var en konstgjord ko men det fattade Cosmos.
Nu vill jag inte vara med på bild.
 
 
Här har vi kommit till Medelhavet.
 
 
På hemvägen åkte vi över de Franska alperna. Här badar vi i sjön vid Corps.
 
 
Hemma igen och jag är the King!
 
 
Jag har varit fotomodell också. 
 
 
Brorsan försöker också med svampsök.....
 
 
......men han slår inte mig!
 
 
Det gick lite tokigt vid ett tillfälle. Jag missade svampsorten!
 
 
Mot Albano! En spruta i nacken och sen var karusellen igång...
 
 
....svampen kom upp och middagen. Hem och sova!
 
 
Vissa gillar att göra sig till. Vadå sitta på toaletten?
 
 
Ni skulle ha sett så mallig han var när han kom hem från utställningen.
Ok då, nästan lika snygg som jag.
 
 
Nu hoppas jag att jag ska återkomma inom kort igen, tills dess, VOV på er!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0